Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Ένα κομμάτι του εαυτού μου....



Επηρεάζει άραγε η μουσική που ακούμε τον τρόπο ζωής μας?


…..η λογική λέει πως μόνο οι αφελείς και οι αγαθοί διαμορφώνουν τον τρόπο ζωής τους σύμφωνα με τη μουσική που ακούν…. Γιατί δεν θα έπρεπε να φτάνουμε στο σημείο να μας καθορίζει! 

Και όμως, η μουσική που προτιμούμε μπορεί να δείξει στοιχεία του χαρακτήρα μας αλλά και αντίθετα, να επηρεάσει το χαρακτήρα μας, την εμφάνισή μας , την κουλτούρα μας .

Είναι τρόπος επικοινωνίας, τρόπος έκφρασης, τρόπος αντίδρασης στο κατεστημένο…

Είναι διασκέδαση, χαλάρωση, συντροφιά, ξέσπασμα και εκτόνωση….

Μέσα από την μουσική βγαίνουν συναισθήματά και σκέψεις….καθρεφτίζεται ο  εσωτερικό μας κόσμος!

Η μουσική γενικά ότι και να είναι έχει κάτι να πει…..

 

Και…. η διαφορετικότητα είναι αυτή που κάνει τον κόσμο να ποικίλει και να έχει ενδιαφέρον.


Μουσική...!!!! ότι είδος….
Για άλλους απαραίτητη …..για άλλους άχρηστη αλλά συνήθεια...

Για εμένα: ένα κομμάτι του εαυτού μου....

4 σχόλια:

  1. Η αλήθεια της μουσικής βρίσκεται στη δόνηση εκείνη που παραμένει στο αυτί, όταν ο τραγουδιστής έχει τελειώσει το τραγούδι κα ο οργανοπαίχτης δεν αγγίζει πια τις χορδές....

    Στη θάλασσα της μελωδίας η ψυχή ξεκουραζεται
    η στιγμή ανασαίνει και η καρδια τραγουδά.


    Κι εσυ ζωγραφίζεις με τις δημιουργίες σου
    συνθήματα αλήθειας στον τοίχο της πραγματικότητας κι αυτό δίνει σε όσους αγαπουν
    τη μουσική μια γεύση ονείρου.Υπάρχει ωραιότερο;

    Χαμόγελο και Φιλί.!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα συμφωνήσω απόλυτα...η μουσική δείχνει τον βαθύτερο εαυτό μας...τα αισθήματα που μπορούμε να δώσουμε...

    καλησπέρα γιαβρί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου…ευτυχώς που έχω και την μουσική! Με τόσα που γίνονται γύρω μας…είναι και καταφύγιο! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδερφέ, είναι στιγμές που καθρεφτίζει όλο μας τον εσωτερικό κόσμο! Διέξοδος και γαλήνη ψυχής

    ΑπάντησηΔιαγραφή